وب سایت رسالت من،تمام همت خود را معطوف به بیان حقایق جالب درباره ی خودشناسی و خداشناسی در قالب مطالب و مقالات رایگان و محصولات در این حوزه پرداخته است.

محل لوگو

ثروت معنوی


ثروت معنوی

آدم ها سه دسته اند دسته ی اول کسانی هستند که به نظر مقید به مبانی دینی هستند اما برای معیشت خود هیچ تلاشی نمی کنند چون اصولا دین را از دنیا جدا می دانند.

دسته ی دوم به علت تضادها و مشکلاتی که در مسیر تأمین معیشت متحمل می شوند به سمت ارتقای کیفیت زندگی مادی خود گام برمیدارند اما چون این باور را دارند که ثروت آن ها را از خدا دور میکند همیشه با این تعارض روبرو هستند و این تعارض ذهنی در اقدامات و رفتارهایشان مشهود هست و متاسفانه گروه دوم هم توفیقی برایشان حاصل نمی شود.

دسته ی سوم کسانی هستند که خواهان زندگی زیبا هم در این جهان و هم در جهان پس از مرگ هستند و ایمان دارند که خداوند نیز آن را برایشان می خواهد. این دسته به یک پشتوانه و دلگرمی و تاییدیه از سوی خداوند نیازمند هستند تا تعارضی که در گوشه ی ذهنشان و البته نود درصد مردم جهان هست در درونشان حل کنند تا بتوانند با اطمینان بیشتر گام های محکم تری در جهت تغییر زندگی خود بردارند این پشتوانه کتاب آسمانی قرآن است.

این کتاب به دسته ی سوم کمک شایانی خواهد نمود. در این کتاب به طور مفصل ابتدا حقانیت قرآن با دلایل منطقی و ساده و به زبان همه فهم شرح داده شده است و بعد از آن رابطه ی ثروت و معنویت در تمام آیات و یک سلسه احادیث بررسی می شود تا شما مخاطب عزیز به این اطمینان برسید که می توانید بدون عذاب وجدان خواهان ثروت باشید.


مبلغ واقعی 70,632 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 67,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 514

برچسب های مهم

رسالت من، وب سایتی حاوی مطالب گوناگون در زمینه ی خودشناسی و خداشناسی و با هدف ارائه ی آن به به علاقه مندان این حوزه فعالیت می نماید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما