وب سایت رسالت من،تمام همت خود را معطوف به بیان حقایق جالب درباره ی خودشناسی و خداشناسی در قالب مطالب و مقالات رایگان و محصولات در این حوزه پرداخته است.

محل لوگو

خواب ها نقطه ی اتصال عالم ماده و معنا


 

 

خواب ها نقطه ی اتصال عالم مادی و عالم معنا هستند نقطه ی اتصال ذهن هوشیار انسان با ذهن نیمه هوشیار یا فوق هوشیار او. در رابطه با تعبیر خواب توجه به چند نکته کمک می کند تعبیر دقیق تری از خواب هایمان داشته باشیم.

1- نگرش هر شخص و تعاریفی که نسبت به اشیاء اعمال و وقایع گوناگون دارد در تعبیر خواب او موثر خواهد بود و تحت تاثیر فرهنگ هر جامعه ای خواب ها تعبیر های متفاوت خواهند داشت به طور مثل خواب شراب در فرهنگ ما به کسب مال حرام تعبیر می شود اما در فرهنگ غرب تعبیر این خواب را نشان موفقیت در کارها می دانند. با توجه به تجربیات گذشته ی هر شخص ضمیر ناخودآگاه شخص داستان های متفاوتی را در خواب های شخص ایجاد می نماید به طور مثال برای یک دانشجو یا محقق خوردن شیر، برنج یا نان تازه در خواب می توان به صورت موفقیت در تحصیل برای او تعبیر کرد اما برای یک کاسبکار این گونه خواب ها نشان دهنده ی موفقیت در تجارت و کسب مال تعبیر می شود.

2- بعضی تعابیر ناقص و گاها نادرست و ناشی از باور و عقاید شخص معبر می باشد به عنوان مثال خواب مدفوع را اکثر معبرین اسلامی به پول تعبیر کرده اند که ناشی از باور کثیف و غیر معنوی بودن پول در نظر آنهاست در حالی که مدفوع همانطور که فضولات و دور ریز های جسم انسان محسوب می شود اعتقادات باطل و رفتارهای ناسالم هم به منزله ی مدفوع برای روح و ذهن  انسان است ممکن است شخصی با همسر خود رفتار نادرستی داشته باشد و با دیدن کتابی در زمینه ی همسرداری صحیح نگرش و رفتار خود را تغییر دهد و در خواب خود را در حال مدفوع کردن یا شستن مدفوع در توالت ببیند این نشان از پاک شدن روح او از فضولات(باورها و عقاید غلط) می باشد. پس این امکان وجود دارد که مدفوع کردن تغییر باورهای غلط در رابطه با پول باشد اما تعبیر آن پول نیست.

3- بعضی از خواب ها هیچ گونه تعبیری ندارند و نباید به دنبال تعبیر آنها بود چرا که گاهی شیطان در بیداری نمی تواند به افکار فرد نفوذ کند و سعی خواهد نمود از طریق خواب به ذهن فرد نفوذ کند و اینگونه خواب ها را خواب های شیطانی می دانند که هیچ گونه تعبیری ندارد و نباید به آنها توجه نمود.

4- گاهی رویاهای متفاوت با تعابیر  یکسان را به صورت سلسله وار در برهه ای از زندگی مشاهده می کنیم اینگونه خواب ها حاوی بشارت،مژده و یا هشدار برای فرد هستند و ضمیر ناخودآگاه قصد دارد قبل از وقوع اتفاق فرد را مطلع سازد.

5- بعضی از خواب ها تفسیر اعمال روزانه ی ماست مثلا در بیداری کتابی در زمینه ی موفقیت مطالعه می کنیم در خواب خود را در حال بالا رفتن از پله می بینیم یا در حال صعود به قله.

6- برخی از خواب ها سرنخی هستند برای اینکه فرد متوجه شود تا چه اندازه پایبند بعضی از تصمیمات خود در زندگی می باشد به طور مثال اگر یک فرد سیگاری در بیداری سیگار کشیدن را ترک نموده اما در خواب در حال کشیدن سیگار باشد این نشان دهنده ی آن است که فرد اراده ی کامل برای ترک این عمل به کار نبرده و تصمیم اش قطعی نیست و امکان بازگشت به آن عمل برای او وجود دارد.

بنابراین هیچ کتاب تعبیر خوابی به طور دقیق نمی تواند همه ی خواب های شخص را تعبیر کند و شخص در تعبیر خواب خود لازم است به این نکات توجه داشته باشد.

  انتشار : ۲ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 373

دیدگاه های کاربران (0)

رسالت من، وب سایتی حاوی مطالب گوناگون در زمینه ی خودشناسی و خداشناسی و با هدف ارائه ی آن به به علاقه مندان این حوزه فعالیت می نماید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما